28 Ağustos 2017 Pazartesi

Ay


Ay


     Benim gibi yalnız, soyutlanmış insanların  başından pek olay geçmez. Genelde olayları kendim yaratırım. Tarifi epeyce de basit. Sürekli olarak tüm anıları hatırlarım, bazen sadece hatırlamak yetmez "acaba şimdi" ile başlayan sorular sorarım. Bingo! Kazdığım macera çukuruna düşer, sonra da oradan çıkabilmek adına hala bulamadığım çözümle alakasız onlarca saçma yola saparım. Sorun basit olmasa da  işe yaramaz çözüm yollarım genelde bilindik olanlardan. Az miktar iç dökme, bol alkol, kendini işe güce verme falan.

     Kendime eziyetim bitmiyor. Bitiremiyorum. Tüm bu süreç beni daha az sevgi dolu ve daha az sevilen biri yaptı. Sevmemekte de sevilmemekte de haklılık var. Herkesin haklı olduğu durumlarda ben halimden memnun değilim. Daha fazla yazamıyorum, herhalde halâ kendime edemediğim itiraflarım var. Hoşça kalın!

Müzik: Eagles - Take the Devil
İllüstrasyon: Willy Pogany (Eser adını bulamadım, kusura bakmayın)

Hiç yorum yok: