28 Şubat 2017 Salı

Zeplin

Zeplin

     Büyük beklentiler, büyük planlar için inşa edilmiş bir irade. Şimdilik sapasağlam, ama nereye kadar? Hayal kırıklıkları olacaksa geç olsun diye mi uzun vadeli hedeflerin peşinden koşar oldum yoksa? Başarısızlıklar zincirine geç de olsa takma ihtimalim olan halkanın büyüklüğü beni korkutuyor. Altında ezilmemeye çalıştığım ağır yükler yükledim sırtıma. Destek olabileceğine inandığım herkese anlattım. Şimdi onlar da bekliyor ve güveniyor. Yükümü hafifletmiyor. Her gün bir adım daha yakın ama hala çok uzaktayım.

     Aylar önce bir ceviz ektim saksıya. Belki çıkar diye suluyorum. Ben kimler için "saksıdaki ceviz" oldum acaba? "Hindenburg" ihtişamlıydı, O ve benzerleri fethedecekti gökyüzünü. Ömrü uzun olmadı, yana yana bitti. Sonra kimse zeplinlere güvenmedi. Geçmişte kalan hoş bir renkti artık. Beni nasıl anacaklar, kim bilir!

Müzik: Ghost Ship Octavius - In Dreams
Tablo: Dominique Papety - The Hospitalier Maréchal Matthieu de Clermont defending the walls at the Siege of Acre, 1291 ( AkkaKuşatması'nda Hospitalier Mareşali Matthieu de Clemont surları savunuyor, 1291)

* blogta paylaştığım en uzun isimli tablo oldu.

Hiç yorum yok: