1 Temmuz 2016 Cuma

CENNET


CENNET

     Yaşadığını sanıyorsun değil mi? Zevklerin ve sevdiklerin var falan. Ama asıl olan bu değil. Sadece ölemiyorsun hepsi bu. Bekliyorsun ölmek için. Kötü bir filmde sinema koltuğuna bağlanmışsın. Sıkıcı sahneler arasında görüntü yönetmenini övecek kareler arıyorsun. Her yaptığın şey biraz daha katlanabilmek için. Anlam verdiğin, inandığın her şey biraz daha sabır ekebilmen için yüreğine. Soluduğun hava zehirli, oturduğun toprak kirli, ağzındaki lokma kandan. Kirleterek, bozarak, öldürerek nefes alıyorsun. Vücut diye giydiğin kostümü kollayıp besliyor, onu terkedemiyorsun. Daha acısı; hepsini, seni buna inandırmak için yazdığımı sanıyor da olabilirsin. Neyim ki ben? Sahte peygamber mi? Tarikat lideri mi? İkna olup olmaman umrumda bile değil. Sadece bazen rolün ağırlığı yoruyor beni de senin gibi. Çok depresif duruyor belki. Belki böyle düşünmemişler için olgun birinin sözleri olamaz bunlar. Bazen bunalıyor, şişiyor ve patlıyorum. Ama ölmüyorum, ölemiyorsun, ölemiyorum. Hoşça kalın.

     Müzik: Audioslave - Wide Awake https://www.youtube.com/watch?v=5vR1-PyXHfI
     Tablo: Alexandre de Ruqier - Composition with Winged Nymph Blowing Amongst Reeds

Hiç yorum yok: