23 Mayıs 2016 Pazartesi

Bitmeyen Bahar


Bitmeyen Bahar

     Bazı günler daha çok hisseder, daha az düşünürsün. Birkaç düşüncenin ağırlığı doldurur içini. İşte öyle bir gün. Bu bahar polenlerden çok yalanlar dolaşıyor havada. Öksürmekten çok hayal kırıklıklarına uğradık, küçük güvensizlik izlerini kazıdı gevşek gönül yaylılar. Kime ne zarar vermişim gerçeği söyledi diye de bunlar geliyor başıma. Küçük samimiyetsizlikleriniz biraz karaktersizlik olmuyor mu? Ben anlamıyorum o "doğal" davranışları. Gökten düşen kartaneleri gibi eşsiz, kendine özgü adamlar gibiydiniz. doğrunuzla-yanlışınızla.  Kandıramıyorsunuz, zaten umrunuzda da değil. Bu daha da acı. Yakalanırsan yakalan ne olacak, değil mi? Ne vicdanın rahatsız olacak, ne de gelip biri suratına tükürecek. Ne sevdiğinizi söyleyebiliyorsunuz en derinden hissederken, ne nefretinizi kusabiliyorsunuz içinde boğulurken ne de umursamadığınızı tokat gibi atıyorsunuz yüzüme. Kızıyorum, çok kızıyorum. Öfke kederin bir maskesi. Kaçacak yerim yok ama uzaklaşıyorum bir zamanlar sevdiklerimden. Geçiyor hayat, üzümlere baka baka kararmaktan korkarak. Kar artık çok yağmıyor, yere düşenler de çoktan buhar oldu.
     Bunları yazmak istemedim, ama daha önceki yazılarım gibi dürüstçe yazınca bu çıktı. Bir sonraki yazı daha güzel olur umarım, hoşça kalın. Ha hayat hala güzel, sevin onu. Zaman çok değerli, saatlere ve takvimlere sık sık bakın.
     Tablo: Pieter Bruegel the Elder - İsyancı Meleklerin Düşüşü
     Müzik: My Sleeping Karma - 23 Enigma https://www.youtube.com/watch?v=B5efL3qMOFo

Hiç yorum yok: